نوشیدن آب گذشته از غذا باعث دکتر پیکرتراشی تهران میگردد

دوشنبه 26 تير 1396
18:31
Blaabjerg Leonard

بعضی‌ها این گفته را دستورالعمل مامان بزرگ‌ها میدانند . بعضا دیگر آن را یک نظر بی‌معنی و یا افسانه فکر‌میکنند . با این حال نوشیدن آب گذشته از طعام می‌تواند منجر دکتر پیکرتراشی تهران شود و این نظریه به صورت علمی اثبات شده است .

در سال 2008 نتایج یک‌سری پژوهش نشان بخشید آقایانی که نیم ساعت پیشین از صبحانه دو جام آب مینوشند نسبت به مردهایی که گذشته از این وعده‌ی غذایی هیچ آبی رنگ مصرف نمی‌کنند 75 کالری کمتر دریافت می‌کنند , یعنی حدود 13 درصد کالری کمتر . این شرکت کننده‌ها همگی مبتلا دکتر پیکرتراشی تهران مفرط و یا اضافه وزن بوده‌اند و از آن ها خواسته شده بود که تغذیه‌ی معمولی و عادی هر روز خویش را داشته باشند .

نتایج پژوهشی که در سال 2010 در مجله‌ی Obesity به چاپ رسید نشان میدهد افراد دکتر پیکرتراشی تهران که به برهه زمانی 3 ماه رژیم گرفته و قبل از هر وعده‌ی غذایی نیز 2 جام آب نوشیده‌اند پیروز شدند 2 کیلوگرم اضافه از افرادی که مصرف آبشان را ارتقاء نداده‌اند وزن ناچیز کنند . جذاب است بدانید همین اشخاص دکتر پیکرتراشی تهران که آب نوشیده‌اند حتی بعد از یک سال نیز در اثبات نگه داشتن وزن خود موفق‌تر بوده‌اند .

تا کنون محققان متعددی به این زمینه عشق و علاقه نشان داده‌اند . این محققان برای اینکه ببینند این اخلاق و رفتار یعنی نوشیدن آب گذشته از طعام چه گونه منجر دکتر پیکرتراشی تهران میشود از 40 داوطلب بزرگسال چاق درخواست کردند تا یک رژیم دکتر پیکرتراشی تهران را دنبال نمایند . این افراد در بین 55 تا 75 سال داشتند و پژوهشگران از آنها مراد بودند تا تغذیه‌ی سلامتی داشته باشند و بیش تر از پیکر تراشی چیست کالری درطول روز اخذ نکنند . پژوهشگران این اشخاص را به دو گروه تقسیم کرده و از گروه اول درخواست کردند که قبل از 3 وعده‌ی با اهمیت نیم لیتر آب بخورند . دانشمندان تیم دوم را نیز فراموش نکرده و از آنها نیز خواستند آب بنوشند اما دوره و شیوه‌ی خاصی تعیین نکردند . بعداز گذشت 12 هفته گروهی که قبل از خوراک آب نوشیده بودند به صورت میانگین 7 کیلو وزن کم کردند در حالی که گروه دیگر به صورت میانگین 5 کیلو لاغر شدند . در واقع دانشمندان مشاهده کردند اشخاصی که قبل از هر وعده‌ی غذایی آب نوشیده بودند به میزان 44 درصد عمده وزن معدود کرده‌اند . ولی گفتنی است که‌این نتایج درباره ی اشخاص 50 سال مشاهده نشد و اشخاصی که سن بالاتری داشتند وزن بیشتری کم کردند .
مصرف آب گرمای بیشتری در تن تولید مینماید و متابولیسم یا به عبارتی سوخت و ساز تن را بالا می برد برای همین بدن کالری‌های بیشتری می‌سوزاند

علاوه بر این نتایج پژوهشی که در سال 2007 انجام شد نشان می دهد نوشیدن آب نیم ساعت پیشین از طعام منجر کاهش کالری شده و شم گرسنگی را در بزرگسالان کاهش میدهد . ولی این نتایج راجع‌به اشخاص تحت 35 سال مشاهده نشده است . محققان این مورد را این مدل توجیه میکنند که با ارتقاء سن دستگاه گوارش با سرعت کمتری خالی میگردد . برای همین مصرف آب در اشخاص مسن‌تر سبب ساز ساخت شم سیری طولانی مدتی می گردد .

اما جوان ترها نیز از این خواص دکتر پیکرتراشی تهران آب بی فایده نمی‌مانند البته به شیوه‌ای مختلف . برای مثال نتایج پژوهشی که یک‌سال به درازا کشید نشان می‌دهد آن دسته از جوان‌هایی که یک رژیم دکتر پیکرتراشی تهران را دنبال می‌نمایند و به طور همزمان درطول روز بیش تر از یک لیتر آب نوشند بیشتر از کسانی که آب کمتری می خورند وزن معدود می‌نمایند .
آب

استدلال اینکه آب سبب دکتر پیکرتراشی تهران میگردد چیست؟

نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد مصرف آب گرمای بیشتری در تن ساخت می نماید و متابولیسم یا این که همان سوخت و ساز تن را بالا می برد برای همین تن کالری‌های بیشتری می‌سوزاند .

استدلال دیگر این است که نوشیدن طولانی تر آب نمی‌گذارد ما نوشیدنی‌های سرشار از قند بنوشیم و برای همین فرایند دکتر پیکرتراشی تهران را سریع‌تر مینماید .

البته دانشمندان معتقدند که بایستی مطالعات بیشتری روی این قضیه انجام شود تا پزشکان بتوانند مصرف آب را به عنوان همیار دکتر پیکرتراشی تهران به بیماران چاق خود تجویز نمایند .

با این حال در حالتی که شما قصد دکتر پیکرتراشی تهران دارید تردید نکنید و یک بطری آب دم دستتان باشد علی الخصوص در حالتی که اهل نوشیدن نوشابه , آب میوه‌های صنعتی , نوشیدنی‌های انرژی زا و نوشیدنی‌های پرکالری دیگر میباشید . در انتها این مقاله از زمان بهره کرده و به یک سۆالی که شاید ذهنیت شما شما را هم درگیر کرده‌با‌شد جواب میگوییم .


آیا نوشیدن آب فی مابین و یا بعداز طعام خللی در کار گوارش ایجاد می‌کند؟


در پاسخ باید بگوییم که مصرف آب , کمی پیشین و بعداز خوراک مشکلی برای هضم خوراک ساخت نمی کند ; به خاطر این که آب , ترشحات معده را که باعث هضم خوراک می گردد , رقیق


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]