تحرکات دوچندان کند بازار دکتر پیکر تراشی تهران در شروع انتخابات - 2

جمعه 20 مرداد 1396
17:41
Blaabjerg Leonard


به گفته فعالان بازار اما فعلا تیبا در دسته صندوقدار خویش قیمتی برابر با 25 میلیون و 400 هزار تومان دارااست , هرچند نوع هاچ‌بک آن گران خیس به فروش میرسد .

محرمانه نیز اما به بازار تندر - 90 بزنیم که نشانه‌هایی از ارتقا بها در آن چشم می‌شود . بر این پایه , از بازار تندر - 90 خبر میرسد که برای خرید نوع E2 بایستی 42میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد و این در حالی است که جور کشور ایران دکتر پیکر تراشی تهرانیی این محصول یک میلیون تومان ارزان خیس است .

از طرف دیگر , تندر اتومات نیز فعلا 49 میلیون تومان به فروش می رسد و برای خرید پارس تندر نیز 43میلیون و 500 هزار تومان باید هزینه کرد . خانواده تندر - 90 ولی مدلی هاچ‌بک هم به اسم ساندرو داراست که فعالان بازار از ثبات بها آن صحبت به در میان میاورند . بر این اساس , ساندرو حال قیمتی برابر با 53 میلیون تومان دارد و جور استپ وی آن هم 62 میلیون تومان داد و ستد میگردد .


البته به گفته فعالان بازار , پژو 405 هم‌اکنون قیمتی برابر با 30میلیون تومان دارااست و برای خرید سمند مدل LX نیز بایستی 32میلیون تومان هزینه کرد . از سمت دیگر , سمند EF7 هم قیمتی برابر با 31 میلیون و 600 هزار تومان دارد که‌این موضوع از کاهش 100 هزار تومان EF7 در مقایسه با هفته پیشین حکایت می‌نماید &# بهترین دکتر پیکر تراشی تهران دکتر پیکر تراشی تهران پایتخت ولی در باب رانا به‌عنوان یک کدام از تولید ها نسبتا قلیل تیراژ کشور‌ایران اتومبیل نیز تاکید میکنند که این محصول با دقت به کاهش عرضه , هفته جاری را با ارتقاء بها پشت‌سر گذارده و گفته میشود در حال حاضر ارزش آن به 35 میلیون تومان نیز رسیده است . رانا اعم از دکتر پیکر تراشی تهرانهایی به شمار می رود که تیراژ آن معمولا منفی بوده و به‌نظر می‌رسد این زمینه با میزان تقاضای جانور برای این محصول در رابطه است .

ولی از بازار دنا هم خبر می رسد این محصول با تثبیت قیمت مواجه بوده و هم‌اکنون 44میلیون تومان معامله می شود . کشور ایران دکتر پیکر تراشی تهرانیی‌ها جدیدا خط تولید انبوه نوع پلاس این محصول را با حضور رئیس‌جمهوری پرده‌برداری و آن را پیش فروش کرده و قیمتی معادل 46 میلیون و 500 هزار تومان برای محصول نو خود در لحاظ گرفته‌اند .



برچسب ها: پروتز ,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]