چرا ارزش دکتر پیکر تراشی تهران در کشور ایران دائم گران می شود؟!

جمعه 20 مرداد 1396
17:43
Blaabjerg Leonard

شرکت‌های دکتر پیکر تراشی تهرانساز همواره بر پایین بودن ارزش فروش تولید ها خویش پافشاری داشته و به هر عذروبهانه و دلیلی بازار را بدون چاره به تحمل رشد قیمتها می‌کنند . ولی کدام برهان در ارتقا ارزش دکتر پیکر تراشی تهران مفید است؟
به نقل از کار پرس , کمتر از یک ماه به همه پرسی سر کردگی جمهوری مانده است . این ایام همگی در تب و تاب شعارهای تبلیغاتی و خبر از رفع ساکن شدن ایجاد و بازگرداندن رونق می‌دهند . بعضا موسسه ها تولیدی البته با فایده بردن از فضای انتخاباتی و عدم تمرکز ارگانهای ناظر بر بازار به صورت کاملا لامپ خاموش اقدام به مهیا سازی بازار برای ارتقا قیمتها کرده اند .
دو کمپانی دکتر پیکر تراشی تهرانساز که نبض بازار دکتر پیکر تراشی تهرانی داخلی را دردسترس دارا‌هستند بدون دقت به عدم موافقت شورای رقابت و تمایل دولت به عدم ارتقا قیمت ‌ها در شروع انتخابات بدنبال بالابردن چراغ خاموش بها محصولاتشان میباشند .

این در حالی است که طبق گفته های رضا شیوا , مدیریت شورای رقابت , اقدام به افزایش بها تولیدات دکتر پیکر تراشی تهرانسازان نیاز به تاییدیه و مجوزهای شورای رقابت داشته و بدون این جواز هر نوع بالا بردن ارزش غیر قانونی هست .

این مقام مسئول با تاکید بر عدم صدورمجوز ارتقا ارزش تا اردیبهشت خاطرنشان کرد : شاخص های دستورالعمل نرخ‌گذاري اتومبیل را در‌این ماه باز‌نگری و در غایت قیمت های نو را اعلام می کنیم البته تا عصر اعلام ارزش های جدید هیچ دکتر پیکر تراشی تهرانسازی اجاره ارتقاء بها ندارد .

این تاکیدات در حالی مطرح می گردد که تا قبل از این هم دیده شده بعضی شرکتهای دکتر پیکر تراشی تهرانساز با اعلام آزاد بودن قیمت ها و دمیدن در شیپور رقابتی بودن بها , نبض بازار را به دست گرفتند . این تصمیم به گران کردن اما فارغ از هیچگونه تغییر تحول در کیفیت محصول و خدمات بعد از فروش چهره داده و فقط با تبلیغ بر روی نوع های جدید بازار را دچار موج ارتقا ارزش می نماید .

چند عامل حیاتی برای گران کردن دکتر پیکر تراشی تهران

پیش از برجام و در روزگار تحریم های ظالمانه در مقابل ایران این شرکت شرکت ها مدعی بودند به دلیل عدم تامین قطعات از مسیرهای معمول تجاری و ارتقا هزینه قطعات و مواد اول بدون چاره به گران کردن قیمت می‌باشند . چنان که طی سالیان ۹۰ تا ۹۲ مشاهده کردیم بها دکتر پیکر تراشی تهران به ۳ تا ۴ برابر قیمت حقیقی رسید و طی سالهای بعد از آن هم با وجود کاهش تورم و رفع مانع ها واردات مواد اولیه و قطعات در به عبارتی قله گرانی باقی ماند .

یکی دیگر از دلایل دکتر پیکر تراشی تهرانسازان برای بالا بردن بها محصول ها خویش نرخ نتیجه بانکی و گران بودن وام ها بود . البته این عامل هم طی سال گذشته و با توافق خزانه های سری و دولتی برای کاهش نرخ بهره بانکی ازبین رفت . سال پیشین شبکه بانکی در یک اجماع کلی اعلام کرد نرخ سود سپرده بانکی را کاهش خواهد داد و آن‌گاه هم نرخ فایده وام ها را زیر آورد . این اجماع و توافق گرچه در فعالیت چندان به ظهور نرسید ولی شرکت های بزرگ تولیدی برای دریافت وام ها و یا استمهال وام ها قدیمی از حمایت های دستوری برخوردار بوده و شبکه بانکی به صورت تکلیفی موظف به حمایت از این موسسه شرکت های شد .

فروش ۲ هزار اتومبیل در ۱۰ دقیقه

از سایر عوامل در بالا رفتن بها دکتر پیکر تراشی تهران می شود به سفته بازی و ورود نمایندگان فروش شرکتهای دکتر پیکر تراشی تهرانساز به بازار داغ نام نویسی دکتر پیکر تراشی تهرانهای صفر و فروش آن ها در بازار اشاره نمود . صحیح زمانی که یکی این موسسه موسسه ها مبادرت به پیش فروش اینترنتی دکتر پیکر تراشی تهرانهای تولیدی خود می کند در عرض چندین دقیقه حدود ۴ هزار فروش انجام می شود و سهم مصرف کننده حقیقی شاید کمتر از ۱۰ درصد از این پیش فروش باشد . دسترسی به رانت اطلاعاتی و آگاهی از روزگار ظریف مقدمه پیش فروش و همچنین کدهای دسترسی نمایندگان فروش به تارنما فروش اتومبیل موضوعاتی است که نیاز به بررسی و ورود نهادهای ناظر دارد .


در یکی از همین پیش فروش های دکتر پیکر تراشی تهران در عرض ۱۲ دقیقه بیش از ۲ هزار اتومبیل به فروش رسید و صحیح یک روز بعد از آن , بازار سیاه حواله های دکتر پیکر تراشی تهران داغ شد و این حواله ها با ارزش هایی بین ۴ تا ۸ میلیون تومان فراتر در بازار سیاه دست به دست شد .
پیشگوها می‌گویند : به زودی دکتر پیکر تراشی تهران مجدد گران میشود

این گرانی کاذب در حالی در بازار دکتر پیکر تراشی تهران چهره می‌دهد که برخی کارشناسان هم به آن دامن می‌زنند . پیشگویی بعضا از این کارشناسان مبنی بر گران شدن قیمت ملک ودکتر پیکر تراشی تهران در آتی ای نزدیک , به ارتقا تقاضا سبب شده و ارتقاء تقاضا هم در کلیه بازارها رویش قیمت را رقم می‌زند .

گفتنی است با وجود


برچسب ها: پروتز ,
[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]