كاهش وزن به وسیله قرص های دکتر پیکرتراشی تهران

سه شنبه 27 تير 1396
12:22
Blaabjerg Leonard

داروهای ضد اشتها چه‌گونه عمل می كنند؟

این داروها شرایطی را در بدن به وجود می‌آورند كه فرد احساس گرسنگی نكند , به‌این صورت كه باعث ایجاد بخش اعظم هورمون سروتونین و یاكاتكول آمین می شوند . این دو هورمون تولید شده درمغز , بر خلق غذایی شخص اثر نهاده و با ارتقا ساخت آن ها فرد شم سیری و پُری می كند .

روش عمل داروهای جاذب چربی به چه شکل است؟

با مصرف این داروها , چربی خورده شده در روده شكسته نشده و یا این که جذب آن مختل می‌شود .
چنانچه كه میخواهید از داروهای دکتر پیکرتراشی تهران استفاده كنید , حتماً پزشك را از شرایط جسمی تان با خبر سازید ; در صورتیکه حامله یا این که شیرده میباشید , حساسیت خاصی دارید و یا این که زیر درمان با داروی دیگری می باشید یا در حالتی که كه مبتلا به دیابت , فشار خون , بیماری قلبی , صرع , بیماری كلیوی , اعتیاد , تیروئید لبریز كار , افسردگی , سردرد میگرنی و فشار دیده می باشید , حتماً پزشك را با خبر سازید .

آیا داروهای دکتر پیکرتراشی تهران واقعاً مؤثرند؟

به صورت كلی از لا به لا این داروها فقط Xenical وMeridia تقریباً موءثر بوده اند و به همراه رژیم غذایی موجب كاهش وزن به میزان 2 تا 10 كیلو در برهه زمانی یكسال گردیده اند .


در افراد مختلف با حالت بدنی مختلف , جواب به این داروها یكسان نمیباشد . ضمنا هیچ امر مشخصی نیست كه چه معیار از قرص تجویز شده مؤثر است و پزشك فقط با توجه به داده ها و تجربیاتش اندازه مورد نیاز را تعیین می كند . اشخاصی كه دوچندان تپل می باشند با مصرف 6 ماه از این داروها , می توانند تا 10 درصد وزن شان را كاهش دهند و این اندازه كاهش وزن دوچندان کلیدی است و از ابتلا آن‌ها به فشار خون , دیابت ودیگر بیماری های مزمن توقف می كند . در عین هم اکنون پژوهش ها متعددی راجع‌به اثرات جانبی یا این که اثرات بعدی ناشی از مصرف این داروها انجام نشده است .

در صورتیکه كه قصد سود از داروهای دکتر پیکرتراشی تهران را دارید و یكی از حالت تحت در شما موجود است , حتماً این مسئله را با پزشك در بین بگذارید :

1 - اعتیاد : برای عمل مطلوب دارو , احتیاج به وضعیت خاصی است كه عدم اعتیاد یكی از آنهاست .

2 - در حالتی که با مصرف قرص , وزنتان تغییری نكرد و مبتلا ثبات وزن شـُدید .

3 - در صورتیكه اثرات جانبی ناشی از مصرف قرص در شما پیدایش كند .

دلایل جانبی مصرف قرص های دکتر پیکرتراشی تهران چیست؟

چنانچه كه این داروها بیش از میزان مصرف شوند یا دوران مصرف بیشتراز یک سری هفته شود , عوارض زیر بروز می كند :

- ارتقا ضربان قلب

- ارتقا فشار خون

- تعرق بسیار

- یبوست

- كم خوابی

- تشنگی بسیار

- گیجی

- پر بودن بینی

- سردرد

- اضطراب

- خشكی دهان

ازعوارض قرص Xenical كه بازدارنده جذب چربی است , تولید نفخ , تكرر دفع , مدفوع چرب و غیره است .

درصورتی كه با مصرف این دارو عوارضی نظیر سوزش قلب , قاعدگی ملازم با درد , ورم تن در قسمت پا و مچ , آكنه و شم سرما پیدایش كرد , سریعاً مسأله را با پزشك معالج تان فی مابین بگذارید .

كسانی كه دچار فشار خون نامنظم , بیماری قلبی , تپش قلب یا این که سابقه سكته می باشند , نباید از دارویMeridia استفاده كنند و كلیه كسانی كه از این دارو بهره می كنند , بایستی فشار خونشان را كنترل كنند .

حفظ وزن كاسته شده , چه‌طور ممكن است؟

اثراین داروها كوتاه برهه زمانی است . در حالتی که شخص بخواهد بعد از كاهش وزن , برای مقطع طولانی اثبات بماند , بایستی در تمام مدت مصرف قرص , عادت غذایی اش را تغییر و تحول دهد و عمل ورزشی منظمی داشته باشد تا بعد از جدا دارو با پرخوری به وزن اول بازنگردد .

داروهای ضد اشتها برای تمامی اشخاص سفارش نمی‌شوند . اشخاص مسن و كودكان نباید از این داروها به کارگیری كنند . در صورتی كه می‌خواهید از داروهای دکتر پیکرتراشی تهران منفعت كنید , حتماً پزشك را از وضعیت جسمی تان با خبر سازید ; در حالتی که آبستن یا این که شیرده هستید , آلرژی خاصی دارید و یا این که تحت درمان با داروی دیگری هستید یا این که چنانچه كه در گیر به دیابت , فشار خون , بیماری قلبی , صرع , بیماری كلیوی , اعتیاد , تیروئید پركار , افسردگی , سردرد میگرنی و فشار دیده میباشید , حتماً پزشك را آگاه سازید &# پيكرتراشي لاغري ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]