دنیای متعدد دکتر پیکرتراشی تهران در مردان و زنان

سه شنبه 27 تير 1396
12:27
Blaabjerg Leonard



* زنان همواره نگران اضافه‌وزن می باشند و به همین علت مدام در اضطراب و استرس مصرف کالری اکثر به سر می‌برند اما مردان به راحتی نیاز به کاهش وزن را نمی‌پذیرند و زیر توشه کاهش وزن و رژیم غذایی نمی‌روند . مطالعات نشان میدهد 43 درصد مردان حاضر به پذیرفتن اضافه‌وزن خود نیستند و نه تنها نگران دکتر پیکرتراشی تهران به ویژه دکتر پیکرتراشی تهران شکمی نیستند , بلکه به آن افتخار مینمایند .

* همچنین 25 درصد مردان اضافه‌وزن خود را به کلی انکار میکنند . این در حالی است که طبق آمارها 65 درصد مردان در مقایسه با 56 درصد زنان مبتلا اضافه‌وزن می‌باشند .

* دکتر پیکرتراشی تهران در مردان بخش اعظم در حوزه‌ شکم تولید می گردد و آن ها را در معرض ابتلا به مقاومت انسولینی , دیابت دسته 2 و بیماری‌های قلبی قرار می دهد .


در فرایند دکتر پیکرتراشی تهران مردان , چربی‌های اضافی در منطقه میانی تن یا شکم تجمع مییابد

که به آن دکتر پیکرتراشی تهران سیبی صورت میگویند , ولی زنان طولانی تر مستعد دکتر پیکرتراشی تهران حوزه‌ کمر

و پهلوها میباشند و دکتر پیکرتراشی تهران گلابی صورت را ایجاد میکنند

تفاوت سرعت لاغر شدن در مردان و زنان

* مردان برخلاف زنان برای آغاز فرایند کاهش وزن , نیازی به محدود کردن کالری مصرفی روزمره ندارند ; مساله‌ای که زنان بایستی در قدم نخست رژیم غذایی به آن دقت نمایند .

* از آن‌جا که رشد جسمانی مردان بخش اعظم از زنان است , به کالری بیشتری برای نگهداری وزن خود نیاز دارند براین اساس چه بسا با مصرف کالری بیشتر میتوانند وزن ناچیز کنند .

* مردان معمولاً حجم عضلانی بیشتری نسبت به زنان دارا‌هستند . سرعت سوخت و ساز یا سوختن چربی‌ها بر حسب میزان حجم عضله ها مشخص می گردد . به طور کلی , هر قدر بافت عضلانی بیشتر باشد , سرعت سوخت و ساز افزایش یافته و کالری بیشتری سوزانده میگردد . عضله سازی به دلیل ترشح بالای هورمون تستوسترون در مردان , نسبت به زنان راحت‌تر صورت می گیرد .

* مردان , غذا را به عنوان ماده‌ای برای سیر شدن و رهایی از گرسنگی میبینند و از این رو , کاهش وزن برای آن ها زیاد راحت‌تر و سریع‌تر اتفاق می‌افتد اما زنان از طعام به عنوان راهی برای جواب به احساسات خویش منفعت می‌کنند و هنگام خستگی , کسالت یا این که افسردگی اغلب به میل کردن طعام رو می‌آورند .

* از سمت دیگر , مردان بیشتراز زنان به مصرف غذاها و نوشیدنی‌های ناسالم تحت تأثیر دوستانشان رو می‌آورند .

یک کدام از تفاوت‌های بخش اعظم زنان و مردان در رژیم غذایی به عشق و علاقه آن‌ها به مواد غذایی مختلف بر می گردد . همان , مردان اضافه تمایل به مصرف گوشت و مواد مالامال

وتئینی داشته و این در حالی است که زنان عمده به مصرف کربوهیدرات‌ها گرایش نشان می دهند

نکات آخرین

یکی تفاوت‌های بیشتر زنان و مردان در رژیم غذایی به علاقه آن ها به مواد غذایی مختلف بر میگردد . به عبارتی , مردان اکثر تمایل به مصرف گوشت و مواد پروتئینی داشته و این در حالی است که زنان بیشتر به مصرف کربوهیدرات‌ها گرایش نشان می‌دهند .

از طرفی , مردان اکثر زمان ها داده ها خاصی درباره مواد غذایی ندارند و بیشتر از مواد غذایی سلامت به کارگیری می‌نمایند و از این رو , سریع‌تر به نتیجه دلخواه می‌رسند . اما گاهی شیوه‌ها و ترفندهای دکتر پیکرتراشی تهران در هر دو جنس به صورت یکسان فعالیت میکند .

ورزش و فعالیت بدنی علاوه بر این‌که سبب ساز ایجاد ماهیچه اضافه میگردد , کالری بیشتری را می‌سوزاند و از این روش , استخوان‌ها تقویت می‌شود و به پیشگیری از پوکی استخوان یاری می‌نماید .

در فرآیند دکتر پیکرتراشی تهران مردان , چربی‌های مازاد در منطقه میانی بدن یا شکم تجمع می یابد که به آن دکتر پیکرتراشی تهران سیبی صورت می‌گویند , ولی زنان طولانی تر مستعد دکتر پیکرتراشی تهران منطقه کمر و پهلوها می باشند و دکتر پیکرتراشی تهران گلابی شکل را تولید میکنند &# پیکر تراشی لیپوماتیک ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]