دلتان شیرینی و چیپس و پفک می خواهد؟

سه شنبه 27 تير 1396
12:32
Blaabjerg Leonard

هورمون : کورتیزول و سروتونین

تا به حالا به این تامل کرده اید که چرا در روزهای دشوار و پرتنش یا این که پرهیجان به شدت هوس چیپس , بستنی یا شیرینی می کنید؟ خب , این میانه رد پای غده فوق کلیوی در کار است که هورمون اضطراب ( کورتیزول ) را ترشح می کند .



به گزارش آکاایران : ترشح این هورمون به شما توان و انرژی اضطراری برای رویا رویی با هیجان یا این که کار را می‌دهد . بعضی مطالعات نشان داده هورمون کورتیزول به طور بی واسطه سبب ساز تجمع سلول های چربی در منطقه شکم شده و از این راه منجر دکتر پیکرتراشی تهران و اضافه وزن می‌شود .



هورمون سروتونین البته عملکردی عکس این داراست . این هورمون به شما ادب می‌دهد و اثر بی واسطه آن کاهش اشتهاست . جدیدترین داروی کاهش وزن مورد تایید اداره FDA , یعنی داروی بلویک , سبب ساز افزایش ترشح و افزایش پیکر تراشی چیست در بدن می گردد و اینگونه اشتهای اشخاص را کاهش می دهد .




, [categoriy]

بهترین راه حل :

برای آنکه هورمون های بدنتان و گرایش به غذاهای شیرین و چرب را متعادل نمائید , شایسته ترین کار این است که به غذاهای غنی از فولات ( ویتامین B12 ) مانند عدس و اسفناج روی بیاورید .



مغز انسان از ویتامین های B مو جود در این غذاها برای ایجاد سروتونین استعمال می نماید . درضمن یادتان باشد مطالعات نوین نشان داده یک شب بی خوابی هورمون کورتیزول بدن شمارا دوبرابر می کند .
هورمونها درجاهایی که فکرش را نمیکنید



هورمون ها صرفا توسط بدن ما ساخته نمی‌شوند , پیرامون ما نیز هورمون ها وجود دارند و در واقع ما در محاصره آن ها هستیم . هر محصول و فرآورده ای را که مشاهده کنید ممکن است حاوی هورمون باشد , آن هم هورمون هایی که میتوانند در تن بشر تاثیراتی را رقم بزنند .



اینجا به 3 تیم از چیزهایی که با ورود هورمون ها به تن شما می توانند سبب دکتر پیکرتراشی تهران تان شوند , اشاره می‌کنیم . مطمئن هستیم که این مورد ها شما را شگفت زده خواهند کرد .



, [categoriy]



1 - خوشبوکننده ها

اکثری از اثاثیه آرایشی , شامپوها , اسپری ها , عطرها و چه بسا مواد خوشبوکننده و تمیزکننده خانه حاوی گروهی از مواد می‌باشند که آن‌ها را به نام فتالات می شناسیم . این مواد شیمیایی به کار گرفته میشوند تا ماندگاری بوها را بیشتر نمایند اما در معرض مقدار زیادی از فتالات ها قرار به چنگ آوردن , قادر است منجر دکتر پیکرتراشی تهران و حتی دکتر پیکرتراشی تهران شدید شود . سعی فرمائید قطعا از موادی استفاده کنید که روی آن ها برچسب «فاقد فتالات» نصب شده باشد .



2 - کنسروها و غذاهای نصفه فراهم

قوطی برخی از کنسروها و غذاهای نصفه فراهم دارنده ماده شیمیایی به نام بیزفنل BP - A میباشند که شبیه اثر هورمون استروژن را دارا‌هستند . غذاهای اسیدی نظیر رب گوجه خارجی یا این که آب گوجه فرنگی می توانند این ماده مو جود در قوطی را وارد ترکیبات غذایی نمایند . کارایی کنید حتما از قوطی ها و بسته بندی های فاقد BPA استعمال فرمایید .



3 - قابلمه ها و ماهی تابه های نچسب

مواد شیمیایی موسوم به پرفلورواوکتانیک اسید ( PFOA ) در بخش اعظمی از اثاثیه آشپزخانه که دارای قابلیت نچسب بودن است موجود هست ولی مطالعات نشان داده دخترانی که ما‌درها آن ها دارنده مقادیر زیادی PFOA در خونشان میباشند سه برابر عمده از دختران ما‌درها با ترازو ذیل PFOA به بیشتر وزن و دکتر پیکرتراشی تهران مبتلا میگردند .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]