دکتر پیکرتراشی تهران با تکنیک 7 - 4 - 2

سه شنبه 27 تير 1396
12:33
Blaabjerg Leonard

پیکرتراشی لاغری 2 وعده‌ی غذایی ( ناهار و شام ) , 4 میان‌وعده‌ی روزانه به بازه 7 روز . در این رژیم شکلات سیاه و مواد نشاسته‌ای هم گنجانده شده‌است .


چرا رژیم 7 - 4 - 2

هدف این طرز این است که با شیوه‌ای بدور از افراط و سختگیری و با رعایت میانه‌روی در مصرف مواد غذایی تندرست و خوشمزه شخص را یکسری کیلوگرم لاغر نماید .


با این‌شیوه می‌توان یک‌سری کیلوگرم وزن ناچیز کرد؟

در فاز نخستین این رژیم در پهنا یک ماه می‌توان لا 3 تا 5 کیلوگرم وزن اندک کرد .
پروتئین

فاز 1 : تقسیم بندی کردن برنامه‌ی غذایی

دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام بایستی دربرگیرنده گوشت پرنده ها , ماهی , تخم مرغ , گوشت قرمز ناچیز چرب ( 120 تا 200 گرم برای خانم‌ها و 150 تا 250 گرم برای آقایان ) و صیفیجات ( حداقل 150 گرم برای هر وعده‌ی غذایی ) و همینطور ترازو فراوان پاره ای مواد چرب ( یک قاشق غذاخوری کره یا این که ترجیحا روغن زیتون یا روغن کلزا ) باشد . می‌توانید یک پیش غذای معمولی مثل سالاد یا سوپ سوای ماده‌ی چرب و سوای مواد غذایی نشاسته‌ای ( سوپ یا این که غذا بدون سیب زمینی ) به برنامه‌ی غذایی طولانی تر کنید .


4 میان‌وعده

درین رژیم رساندن طعم شیرین با مصرف میوه یا ماست ارگانیک تامین میشود . براین اساس در ساعت‌ها 10 صبح , 4 و 7 بعدازظهر و حدود 10 شب برای جلوگیری از گرسنگی احتمالی باید میان‌وعده ای شامل میوه یا این که ماست میل نمائید . این میان‌وعده ها می بایست سر ساعت مشخصی صرف شوند . می‌توانید اندازه میان‌وعده‌ها را بر حسب نیازهایتان کاهش دهید .

دقت داشته باشید که تقسیم بندی برنامه‌ی غذایی به دکتر پیکرتراشی تهران کمک می‌نماید به حافظه این‌که سبب ساز کاهش انسولین ترشح‌شده می گردد به این ترتیب دخیره‌سازی کالری‌ها کاهش پیدا کرده و فرایند دکتر پیکرتراشی تهران به راحتی سپری می شود .


ارفاق‌های فاز 1
سیب زمینی با پوست

مواد نشاسته‌ای

همان گونه که گفته شد این رژیم جزو رژیم‌های سختگیرانه نمی باشد و ارفاق‌های قابل قبولی دارااست . بدین ترتیب که میتوانید 4 رتبه در هفته 150 گرم مواد غذایی نشاسته‌ای پخته میل فرمایید . بهتر است سراغ آن‌هایی بروید که شاخص گلیسمی پایینی دارا هستند و باعث سیری طولانی برهه زمانی میگردند مانند پاستاهای تهیه شده از آرد بی نقص , حبوبات ( عدس , لپه و غیره ) سیب زمینی پخته شده با پوست و برنج . در صورتی‌که این مواد غذایی را مصرف میکنید از خوردن نان بپرهیزید . این مواد غذایی را با سالاد و صیفیجات فراوان میل فرمائید .
شکلات سیاه


میتوانید در زمان هفته تا 100 گرم شکلات میل فرمائید . خوب تر است این 100 گرم را تقسیم کرده و در طول هفته میل کنید خیر به یک باره . ولی می توانید به جای آن بیسکوییت میل کنید .


فاز 2 : اجرو پاداش می دهد

مواد غذایی سفارش شده در فاز 1 به قوت خویش باقیست . رژیم 7 - 4 - 2 اجازه می دهد که پس از فاز اولیه , هر هفته ‌یکی از «جایزه های» پایین را به فاز یک اضافه نمایید . مثلا در هفته‌ی پس از فاز یک می توانید علاوه بر رعایت اصول گفته شده صبحانه ی جایزه را به رژیم غذایی تان طولانی تر کنید . برای هفته‌ی آن‌گاه می توانید همین پاداش را ادامه دهید و یا این که پاداش ی دیگری انتخاب فرمایید .


یک

پس از هفته‌ی نخستین می توانید به جای 4 رتبه در هفته , هر روز مواد غذایی نشاسته‌ای میل فرمایید . در واقع روزمره 200 گرم مواد نشاسته‌ای پخته شده مجاز میشود .
دو

نان را به وعده‌ی ناهار یا شام بیشتر فرمائید ( 80 گرم در روز ) . بدون شک از نان های تهیه و تنظیم شده از آرد سبوس دار استفاده فرمائید .
سه

می‌توانید روزمره تا 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون هم به برنامه‌ی غذایی تان بیشتر فرمائید .
چهار

مصرف روزمره 30 گرم پنیر نیز مجاز می شود .
پنج

در فاز دوم می توانید ناشتایی را نیز آغاز فرمایید . برای این وعده می‌توانید در بین 40 تا 80 گرم نان , به اضافه‌ی 10 گرم کره یا دو تا سه قاشق چایخوری عسل یا مربا میل فرمایید .
شش

دو بار در هفته ‌یک غذای سنگین وزن مانند سرخ کردنی ها , غذاهای دربردارنده سس و غیره را به فاز اولیه اضافه نمایید . همت فرمایید این غذاها را با صیفی جات بسیار بخورید و در کنار آنان نان و پنیر قدغن است .
هفت

دو روز یکبار میتوانید یکی شیرینی یا یک تکه‌ی کوچک کیک میوه‌ای مصرف فرمایید .
تخم‌مرغ

در صورتیکه با رعایت این اصول کماکان گرسنه میمانید :

در صورتیکه با مصرف دو وعده غذای اساسی و چهار وعده میان‌وعده همچنان گرسنه میمانید میتوانید مقدار پروتئین ( گوشت و ماهی ) را از 150 گرم به 250 گرم برسانید یا این که اینکه تعداد تخم مرغ‌ های مصرفی را به 3 تا 4 عدد برسانید و مواد نشاسته‌ای پخته شده را از 150 گرم به 200 گرم ارتقا دهید .

یادتان باشد زمانیکه تغییراتی در برنامه‌ی


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]