8 همیار دکتر پیکرتراشی تهران : از آناناس تا انار

سه شنبه 27 تير 1396
12:39
Blaabjerg Leonard

پيكر تراشي براي لاغري است که کالری بسیار و عدم تحرک به مرور دوره باعث دکتر پیکرتراشی تهران و بیشتر وزن می‌شود . البته دقت داشته باشید که هر ماده غذایی حاوی قند الزاما ضد دکتر پیکرتراشی تهران نمی باشد و حتی می توان از آن‌ها در جهت دکتر پیکرتراشی تهران سود کرد . با ما باشید تا با این مواد غذایی شیرین و همیار دکتر پیکرتراشی تهران بیشتر آشنا شوید .
آناناس

آناناس جدید

در هر 100 گرم آناناس جدید 52 کیلوکالری انرژی وجود دارد . این میوه ی خوشمزه سرشار از فیبرهای غذایی مخصوصا فیبرهای غیرمحلول در آب می باشد که سبب تسهیل عبور مواد غذایی از روده ها شده و بنابراین اذن نمی دهند که پدیده ی ذخیره سازی صورت بگیرد .

بهتر است بدانید که ساقه ی این میوه دربردارنده آنزیم معروفی به اسم «بروملین» است که به کاهش وزن و رفع سلولیت یاری متعددی می نماید . این ادغام منجر دفع چربی هایی می شود که از قبلی در بدن انبار گردیده اند .

در حالتی‌که از دکتر پیکرتراشی تهران و یا این که سلولیت رنج میبیرید می‌توانید آناناس را در چهارچوب یک رژیم دکتر پیکرتراشی تهران تندرست بگنجانید .
سیب

سیب

هرکدام یکی سیب دربردارنده حدود 90 کیلوکالری انرژی است . این میوه ی پرخاصیت دربردارنده فیبری به اسم پکتین است که جزو فیبرهای محلول در آب محسوب می شود . به عقیده ی متخصص ها این فیبر در معده حجیم شده و حس سیری ساخت می نماید . دقت داشته باشید که‌این فیبرها همچنین نظیر تله ای برای به دام پرت کردن چربی ها عمل می نمایند . نتایج پژوهشی که در کالج لوا در ایالات متحده ی ایالات متحده صورت گرفته شده است نشان میدهد اسید ارزولیک جان دار در پوست سیب منجر سوزاندن کالری ها شده و از بررسی عضله‌ها توقف می نماید .
ماست میوه‌ای

ماست با مربا


تا اکنون شده است که داخل ماستتان یک قاشق مربای گل سرخ بریزید و میل کنید؟ یک بار آزمون فرمائید طعم فوق العاده ای خواهید چشید . یک پیاله ماست با مقدار مقداری مربا حاوی حدود 80 کیلوکالری انرژی است . نتایج باز‌بینی های مختلف نشان می‌دهند مصرف کم کلسیم باعث می شود که به راحتی چربی ذخیره کنیم . ولی جذب کلسیم زیاد به دکتر پیکرتراشی تهران امداد می نماید . اعتنا داشته باشید که چه بسا اضافه کردن یک قاشق مربا به ماست گشوده نیز یک ماده ی غذایی لاغر کننده خواهید داشت و خودتان را از طعم شیرین محروم نخواهید کرد . دقت داشته باشید که تخمیرهای لاکتیک به هضم طعام یاری کرده و سبب ساز نگهداری تعادل فلور روده می‌شوند . از این قبل پروتئین جانور در لبنیات به ایجاد حس سیری طولانی بازه کمک متعددی می کند .
آجیل

میوه های صدفی

یعنی فندق , گردو , بادام , پسته و غیره . 100 گرم از این آجیل ها حاوی 600 کیلوکالری انرژی است . باید بدانید که آجیل ها دربردارنده فیبرهای متعددی هستند که به ثبت قند خون و توقف از میل ریزه خواری کمک متعددی می کنند . اکثر رژیم های دکتر پیکرتراشی تهران , بدن را در معرض فقدان ویتامین , خستگی و مشکلات دیگر قرار می‌دهند . اما ترازو بالای مواد معدنی موجود در آجیل ها علاوه بر امداد به دکتر پیکرتراشی تهران با این مشکلات نیز مقابله می کنند . البته زیاده‌روی در مصرف این مواد غذایی سفارش نمی‌شود . مصرف روزانه یک یا دو مشت آجیل آن هم در چهارچوب یک رژیم غذایی دلخواه , کافیست .
شربت آبلیمو


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]