رژیم دکتر پیکرتراشی تهران فارغ از گرسنگی!

سه شنبه 27 تير 1396
12:41
Blaabjerg Leonard

کاهش وزن

در شرایطی که قرار بود هر کسی صرفا به خودش گرسنگی بدهد و رژیم‌های سخت بگیرد که دیگر رژیم درمانی , کاربردی نداشت!

پیکر تراشی چیست از رژیم‌های دکتر پیکرتراشی تهران که می شود همه به خاطره گرسنگی و ضعف و بی‌حالی می‌افتند! درحالی‌که متخصصان علم تغذیه معتقدند رژیم‌های دکتر پیکرتراشی تهران نباید هیچ گاه منجر ذره‌ای گرسنگی شوند .

اساسا رژیم‌های رنج که با گرسنگی همراه می‌باشند , اکثراً نتیجه عکس می‌دهند به دلیل آن که بالاخره یک روز , شخص تحملش تمام می گردد و اضافه از قبلی , می‌خورد و وزن اضافه می‌کند! در اینجا شما را با راهکارهای صحیح لاغر شدن آشنا می‌کنیم .
چه کنیم که در برابر رژیم , باخت نخوریم؟

در رژیم‌های کاهش وزن , تعیین وعده‌ها , میزان خوراک و به خصوص مدل خوراک می بایست به گونه‌ای باشد که کالری دریافتی از آن‌ها , در روز کمتر از نیاز تن باشد و در عین اکنون منجر حس سیری شوند . براین اساس بایستی از خوراکی‌هایی استعمال کرد که حجم قابل توجهی دارند و به اصطلاح , معده را لبریز می نمایند , البته کالری زیادی به تن نمی‌رسانند . با رعایت این رژیم , فرد می تواند 3 وعده حیاتی و 3 بین وعده هم از خوراکی‌های متعدد داشته باشد و در عین اکنون لاغر شود .

در صورتیکه قرار بود هر کسی فقط به خودش گرسنگی بدهد و رژیم‌های طاقت فرسا بگیرد که دیگر رژیم درمانی , کاربردی نداشت! اگر چه احتمال دارد یک فرد با اراده , برای مدتی وزنش را کاهش دهد , البته این سبب ساخت ولع و حرص مضاعف در آن شخص خواهد شد که به محض شکسته شدن تحملش , منجر به بیش تر وزن شدید میشود . معمولاً در اشخاصی که این‌گونه رژیم می گیرند , بعد از این‌که رژیمشان شکسته میگردد وزنی که به دست می آورند از وزن اولیه‌شان خیلی اضافه خواهد بود .
کدام خوراکی‌ها ورزش را بی‌حاصل می‌کنند؟

در رژیم درمانی علاوه بر میزان خوراک , جور آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است . مثلا , چنانچه یک شخص گرسنه , حدود 50 گرم چیپس سیب‌زمینی مصرف نماید , حدود 400 کیلوکالری انرژی اخذ نموده است , البته این‌که یک مسافت 1 کیلومتری را پیاده‌روی کند , صرفا حدود 110 کیلوکالری می‌سوزاند . به این ترتیب در مسابقه‌ای که در بین ورزش و خوراکی پرکالری موجود هست , همیشه خوراکی پرکالری برنده است! ضمن اینکه این خوراکی‌ها به علت ماهیت شیمیایی‌شان , خیلی زود سبب گرسنگی مجدد می‌شوند .
اکثری از اشخاص فکر می‌کنند با تناول کردن لیموترش پس از غذا می توانند چربی خوراک را از بین ببرند , ولی چنین چیزی واقعیت ندارد . گرچه احتمالا بعداز خوردن لیمو , چربی را کمتر در دهانمان شم کنیم , ولی چربی خوراک به هیچ‌وجه با این کار از بین نمی‌رود .

به بیان ساده‌تر , 50 گرم چیپس ممکن است در عرض یک ساعت حس سیری خفیف بدهد , البته فورا آنگاه سبب ساز به گرسنگی شدید می‌شود . در نتیجه , این خوراکی‌ها نه‌تنها کالری خیلی زیادی را در حجم معدود به تن می‌رسانند , بلکه فراوانی گرسنگی را هم طی روز فراوان میکنند . این گرسنگی سبب می‌شود شخص زیادتر بخورد و تجمع این کالری‌ها در 24 ساعت , فوق‌العاده بیشتر از نیاز روزمره او خواهد بود .


گرسنگی با اشتها فرق دارااست

فردی که میخواهد با رژیم وزنش را کاهش دهد , نباید حس گرسنگی پیدا نماید . در واقع شم گرسنگی و اشتها , با یکدیگر گوناگون میباشند . گرسنگی یک زمینه فیزیولوژیک و ارگانیک است و هرکسی گرسنه می‌شود , می بایست طعام بخورد . برای مثال در حالتی‌که کسی یک سری ساعت طعام نخورده باشد و قند خونش زیر افتاده باشد و حس سرگیجه و تمایل شدید به غذا میل کردن داشته باشد , میگوییم گرسنه است .

البته اشتها یک مورد دیوانه است , یعنی احتمالا شخص مثلا ناهار خورده و کاملاً سیر باشد , ولی همان لحظه شخص دیگری بیاید و به وی یک کاسه بستنی یا این که یک لیوان آب‌میوه تعارف نماید . در‌این حالت گرچه فرد سیر است , البته بدش نمی‌آید یه خرده بستنی یا آب میوه هم بخورد . این شم , اشتها یا این که تصمیم به میل کردن طعام نام دارد . درباره‌ی اشتها نیز حتی‌در رژیم‌های کاهش وزن نباید با آن جنگید , بلکه بایستی با آن مدارا کرد . یعنی نه صد درصد اشتها را نفی میکنیم و نه کاملاً آزادش میگذاریم . به عنوان مثال در شکل سیر بودن , خوب تر است صرفا 2 تا 3 قاشق چای‌خوری بستنی بخوریم یا این که تنها یک پنجم آب‌میوه را بنوشیم .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]