رژیم های دکتر پیکرتراشی تهران نامتعادل و رژیم متعادل

سه شنبه 27 تير 1396
12:44
Blaabjerg Leonard

رژیم دکتر پیکرتراشی تهران متعادل و اصولی

یك رژیم متعادل رژیمى است كه تمام نیازهاى بدن را به مواد مغذى تامین كند و طورى نباشد كه تندرست شخص را به خطر اندازد و دلایل سویى نظیر سردرد , ضعف و یا این که ریزش گیسو را در ادامه داشته باشد . همینطور بایستی در تهیه و تنظیم رژیم علایق غذایى هر فرد , سن , شرایط اقتصادى و موقعیت پزشكى وى در لحاظ گرفته شود و در پایان بایستی اعلام‌کرد كه این رژیم باید قدرتمند به تامین نیازهاى تغذیه اى شخص باشد یعنى حاوى غذاهایى باشد كه از تمام گروه هاى غذایى انتخاب شده اند . در چنین رژیمى حتى الامكان از ذخایر چربى شخص براى تامین انرژى استفاده مى شود . باید بدانیم كه رژیم هاى غذایى كه در مقطع طولانى خیس كاهش وزن و وصال به وزن مناسب را میسر مى سازند رژیم هاى بهترى بوده و امكان رجوع و برگشت وزن در آنان بسیار كم است .

بهترین نوع رژیم , رژیمى است كه توزیع كالرى در آن به طور پایین است :

? ? درصد از كالرى دریافتى از منابع كربوهیدراتى ( ترجیحاً كربوهیدرات هاى پیچیده مانند نان و برنج ) .

? ? درصد از كالرى دریافتى از منابع پروتئینى ( اشکال گوشت ها , لبنیات و حبوبات ) . ? ? درصد از كالرى دریافتى از منابع چربى ( گونه های روغن ها , مغزها و سس ها ) .

رژیم دکتر پیکرتراشی تهران متعادل رژیمى است كه تمام نیازهاى بدن را به مواد مغذى تامین كند و طورى نباشد كه سلامتی فرد را به خطر اندازد و عوارض سویى نظیر سردرد , ضعف و یا این که ریزش گیسو را در پی داشته باشد .

به حیث مى رسد كه كاهش چربى رژیم هر چقدر اکثر باشد , شخص سایز بیشترى كم مى كند . بدین ترتیب در شرایطی‌که در پی سایز كم كردن میباشید سفارش من به شما این است كه چربى هاى رژیم خود را محدود كنید . درباره با رژیم كاهش وزن پیشنهاد اینجانب به شما این است كه هرچیزى كه در دهن شما طعم شیرینى دارااست ( قند , شكلات , شكر , شیرینى , كیك , آبنبات و . . . ) را از رژیم غذایى خویش حذف كنید , از غذاهاى سرخ كرده و پركالرى ( مانند چیپس , نوشابه , مایونز , كله پاچه و . . . ) پرهیز كنید و حتى الامكان پوست مرغ و چربی گوشت را انقطاع كنید و در هنگام طبخ از روش هایى مانند آب پز كردن , طبخ در فر یا این که ماكروویو و یا این که كباب كردن به کارگیری كنید . حتماً پیشین از وعده غذایى اصلى به خوردن مواد پرفیبر نظیر سالاد , كدو و . . . بپردازید . اینجانب سالاد كلم یا این که كاهو را ملازم با آب لیموى نو یا این که سركه سیب پیشنهاد مى كنم . سركه سیب علاوه بر تاثیر برلاغرى تاثیرات زیادى بر پوست و زیبایى دارد ( حتى الامكان از سركه هاى فرآیند شده بپرهیزید ) . همینطور نوشیدن آب به واحد سنجش دست کم 8 لیوان درطول روز را فراموش نكنید . در پایان خوب تر است كه بدانیم براى خانم ها رژیم هاى ذیل پیکرتراشی بدن كالرى و براى آقایان تحت 1400 كالرى توصیه نمى شود و شایسته ترین رژیم ها آنهایى است كه در 6 - 5 وعده غذایى تنظیم شده باشد و براى كاهش عارضه ها جانبى , كاهش وزن نباید اکثر از 2 تا 4 كیلوگرم در ماه باشد . براى جلوگیرى از عادت كردن بدن , از به کارگیری بى اراده از رژیم های متعدد باید خودداری كرد یعنى اینطور نباشد که یکسری هفته فرد در رژیم باشد و سپس آن را رها كند .

همچنین باید كاهش كالرى طورى باشد كه به‌تدریج به كالرى پائین تر رسید تا بر طبق كاهش كالرى كاهش وزن فیس بگیرد .

برای اینکه لاغر گردید , به هم پا رژیم دکتر پیکرتراشی تهران , سه توشه در هفته و هر بار دوران 30 تا 45 دقیقه ورزش ( برای مثال پیاده روی ) فرمائید .

آخرین موردى كه دعوا در زمینه‌ی آن را حتمی مى دانم مسئله ورزش است . در واقع ورزش نه صرفا درباره ی كاهش وزن بلكه در تمام موارد براى مراقبت سلامتى زیاد كارآمد است . ولی ما مى خوا هیم راجع به تاثیرات شگرف آن ملازم با رژیم غذایى سخن كنیم . در راستی براى كاهش وزن ورزش نباید كمتر از 3 توشه در هفته و هر بار كمتر از 20 دقیقه باشد . بهترین حالت 3 بار در هفته و هر توشه 45 دقیقه ( مثلا پیاده روی ) است كه شخص با دقت به توانایى هاى خود مى تواند زمان آن را به تدریج افزایش دهد تا به زمانه مورد نظر دست یابد .


سفارش های واجب برای کاهش وزن را در مقاله بعدی می گوییم . با ما همراه باشید .

شما میتوانید مطالب متنوعی را در مورد رژیم های دکتر پیکرتراشی تهران در همین وبسایت پیدا فرمایید . برای مشاهده این مطالب اینجا را کلیک نمائید .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]