رژیم دکتر پیکرتراشی تهران سوای گرسنگی!

سه شنبه 27 تير 1396
12:47
Blaabjerg Leonard

پیکر تراشی برای لاغری میوه به نبرد گرسنگی بروید

در رژیم‌های کاهش وزن پیشنهاد می‌شود خوراک‌های دارای اهمیت طولانی تر از دانه‌های کامل , میوه‌ها , سبزی‌ها و صیفی‌ها تشکیل شوند . برای مثال خوب تر است از نان‌هایی به کارگیری نمایید که از آرد بدون نقص تنظیم شده باشند , اعم از نان سنگک , بربری و تافتون . آرد بی نقص فیبر و سبوس بیشتری داراست . این فیبر و سبوس , حجم زیادی از معده را می‌گیرند و سبب می گردند شم سیری زودتر ساخت شود .

علاوه بر این , غذاهایی که سبوس دارا‌هستند جویدن بیشتری می‌طلبند که این جویدن , سبب ساز به خستگی ماهیچه‌ها فک می گردد . خستگی این عضله‌ها هم اولی پیام عصبی را به هیپوتالاموس مغز که راءس سیری است می‌فرستد , درنتیجه فرد خیلی زودتر شم سیری می نماید , اما خوراکی‌هایی که از آرد سپید تهیه می‌شوند به جویدن بسیار نیاز ندارند و فرد دیرتر حس سیری مینماید .

علاوه بر این , خوراکی‌هایی که سبوس ندارند , نمایه گلایسمی و سرعت هضم و جذب نشاسته‌شان خیلی بالاست . درنتیجه , خیلی پرسرعت قند را در خون آزاد میکنند که درپی آن انسولین زیادی ترشح می‌شود و این انسولین به‌سرعت قند خون را ذیل می‌آورد ; در فیض فراوانی گرسنگی بسیار میگردد .

فیبر مو جود در سبزی‌ها , صیفی‌ها و میوه‌ها هم مثل سبوس غلات عمل می کند و به جویدن دوچندان نیاز دارد . این خوراکی‌ها همچنین سرشار از ویتامین‌ها و املاح میباشند و اجازه نمی‌دهند در رژیم کاهش وزن , کمبود ویتامین‌ها و املاح به‌وجود آید . براین اساس در صورتی‌که شخصی می خواهد وزنش را پایین بیاورد , بایستی ملازم با تمام وعده‌ها و فی مابین وعده‌هایش از تیم میوه و سبزی و صیفی استفاده کند . همچنین خوب تر است به جای آب‌میوه , از میوه کامل جدید استفاده نماید , زیرا آب میوه , کالری بیشتر و فیبر کمتری داراست . همچنین باید با فاصله هنگامی منظم و برنامه‌ریزی شده درطول روز خوراک بخورد تا خیلی آسوده وزنش را مدیر نماید .
این خوراکی‌ها معجزه نمی‌کنند!


در‌حالتی که قرار بود سرکه سیب , چای سبز , عصاره شوید و موادی از این قبیل , واقعاً سبب ساز به دکتر پیکرتراشی تهران شوند , دیگر هیچ جای دنیا نیازی به رژیم درمانی فقدان . بخش اعظمی از این خوراکی‌های به اصطلاح «لاغر کننده» , فقط همت آیتم تابیدی که از دید علمی و فیزیولوژیک دارا‌هستند , این است که میزان خیلی پاره ای متابولیسم بدن را ارتقاء می‌دهند و به ابلاغ عامیانه , میزان پرت انرژی را در تن دوچندان می نمایند . این زمینه در دراز بازه زمانی قادر است موازنه انرژی را اندازه یه خرده در سوی از بین رفتن انرژی مواد غذایی پیش پیروزشود و تا حدود پاره ای تعادل کالری در بدن را تعدیل بخشد .
فردی که میخواهد با رژیم وزنش را کاهش دهد , نباید حس گرسنگی پیدا کند . در واقع شم گرسنگی و اشتها , با یکدیگر مختلف هستند .

اما این استدلال نمیشود شخص سرکه سیب بخورد و آن گاه با خیال شل غذاهای پرچرب و شیرین بخورد . مسلم است اثر کوچک سرکه سیب مقابل آن همه کالری که در وعده‌های مختلف به شکل نا مناسب اخذ می‌شود , در واقع مانند یکی کوچک علیه بی‌نهایت است و اثر خاصی نمی‌گذارد . برای اینکه به وزن دلخواه برسید , نباید دنبال معجزه باشید , بلکه بایستی برنامه غذایی و خلق طعام خوردنتان را تصحیح کنید .

افسانه‌های لیمو را باور نکنید

بسیاری از افراد فکر می کنند با میل کردن لیموترش بعد از خوراک می‌توانند چربی غذا را از در میان ببرند , ولی چنین چیزی واقعیت ندارد . گرچه شاید بعداز میل کردن لیمو , چربی را کمتر در دهانمان احساس کنیم , البته چربی غذا به هیچ‌وجه با این کار از بین نمی‌رود . از طرف دیگر , میل کردن مداوم و بیش تر از حد مواد غذایی اسیدی مانند لیمو در دراز برهه زمانی می تواند به مخاط دهن , دندان‌ها و مخاط گوارشی جراحت بزند . اما مصرف متعادل مرکبات , بی‌نهایت عالی است اما در صورتی‌که تعادل رعایت نشود حتی یک خوراکی خوب نیز قادر است خطرناک باشد .
تأثیر طریق خوراک خوردن به شم گرسنگی

مصرف سالاد مخصوصا برای اشخاص تپل و دارنده بیش تر وزن , دوچندان خوب است . در حالتی که سالاد ملازم غذا یا این که پیشین از آن استعمال شود , فیبر موجود در آن تا حدودی جلوی اشتها را می گیرد , ولی به شرطی که سس سالاد اصلاً چرب نباشد . تفاوت ندارد که سس مایونز استعمال فرمایید یا روغن زیتون! همگی چربی‌ها در هر گرم 9 کیلوکالری دارند! درحالی‌که هر گرم مواد نشاسته‌ای یا این که کربوهیدراتی یا گوشت‌ها و پروتئین‌های گیاهی , حدود 4 کیلوکالری دارا هستند . صراحت دارد که روغن زیتون عالی است , البته برای افراد تپل بالاترین دانسیته کالری را دارد و می بایست با احتیاط استفاده شود . آرام طعام تناول کردن هم فوق‌العاده کلیدی است .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]