رژیم دکتر پیکرتراشی تهران بدون گرسنگی!

سه شنبه 27 تير 1396
12:47
Blaabjerg Leonard

با میوه به جنگ گرسنگی بروید

در رژیم‌های کاهش وزن توصیه می گردد خوراک‌های مهم طولانی تر از دانه‌های بدون نقص , میوه‌ها , سبزی‌ها و صیفی‌ها تشکیل شوند . به عنوان مثال خوبتر است از نان‌هایی استفاده فرمایید که از آرد بدون نقص تهیه شده باشند , از جمله نان سنگک , بربری و تافتون . آرد بی نقص فیبر و سبوس بیشتری دارااست . این فیبر و سبوس , حجم متعددی از معده را می گیرند و منجر می شوند حس سیری زودتر ایجاد شود .

علاوه بر این , غذاهایی که سبوس دارا‌هستند جویدن بیشتری می‌طلبند که این جویدن , سبب ساز به خستگی عضله ها فک می‌شود . خستگی این عضله ها هم اولی پیام عصبی را به هیپوتالاموس مغز که مرکز سیری است می‌فرستد , درنتیجه شخص خیلی زودتر حس سیری می کند , ولی خوراکی‌هایی که از آرد سپید تنظیم می‌شوند به جویدن دوچندان نیاز ندارند و شخص دیرتر شم سیری می‌کند .


علاوه بر این , خوراکی‌هایی که سبوس ندارند , نمایه گلایسمی و سرعت هضم و جذب نشاسته‌شان خیلی بالاست . درنتیجه , خیلی سریع قند را در خون آزاد می‌کنند که پیرو آن انسولین زیادی ترشح میشود و این انسولین با‌گاز قند خون را ذیل می آورد ; در نتیجه فراوانی گرسنگی بسیار می گردد .

فیبر موجود در سبزی‌ها , صیفی‌ها و میوه‌ها هم مانند سبوس غلات فعالیت می نماید و به جویدن دوچندان نیاز دارد . این خوراکی‌ها همچنین سرشار از ویتامین‌ها و املاح هستند و اجازه نمی‌دهند در رژیم کاهش وزن , نبود ویتامین‌ها و املاح به‌وجود آید . براین اساس در‌حالتی که شخصی می‌خواهد وزنش را ذیل بیاورد , می بایست همپا با تمام وعده‌ها و دربین وعده‌هایش از مجموعه میوه و سبزی و صیفی استفاده نماید . همچنین بهتر است به جای آب‌میوه , از میوه بدون نقص تازه استفاده نماید , زیرا آب میوه , کالری اکثر و فیبر کمتری دارااست . همچنین باید با فاصله زمانی منظم و برنامه‌ریزی شده در طول روز طعام بخورد تا خیلی شل وزنش را رئیس کند .
این خوراکی‌ها اعجاز نمی‌کنند!

در حالتی که قرار بود سرکه سیب , چای سبز , عصاره شوید و موادی از این قبیل , واقعاً سبب به دکتر پیکرتراشی تهران شوند , دیگر هیچ جای عالم نیازی به رژیم درمانی نبود . بخش اعظمی از این خوراکی‌های به اصطلاح «لاغر کننده» , تنها همت آیتم تابیدی که از حیث علمی و فیزیولوژیک دارا‌هستند , این است که اندازه خیلی کمی متابولیسم تن را افزایش می دهند و به بیان عامیانه , مقدار پرت انرژی را در تن زیاد می‌نمایند . این موضوع در دراز زمان می‌تواند موازنه انرژی را اندازه کمی در سمت از در میان رفتن انرژی مواد غذایی پیش برنده شود و تا حدود کمی تعادل کالری در بدن را تعدیل بخشد .
فردی که می خواهد با رژیم وزنش را کاهش دهد , نباید حس گرسنگی پیدا نماید . در واقع حس گرسنگی و اشتها , با یکدیگر گوناگون میباشند .

ولی این عامل نمیشود شخص سرکه سیب بخورد و بعد با خیال شل غذاهای پرچرب و شیرین بخورد . مسلم است اثر کوچک سرکه سیب برعلیه آن تمامی کالری که در وعده‌های گوناگون به شکل نامطلوب اخذ می شود , در واقع مثل یکی کوچک علیه بی‌نهایت است و اثر خاصی نمی‌گذارد . برای این‌که به وزن مناسب برسید , نباید دنبال معجزه باشید , بلکه باید برنامه غذایی و رفتار غذا خوردنتان را تصحیح فرمایید .

افسانه‌های لیمو را اعتقاد نکنید

اکثری از افراد فکر می‌کنند با خوردن لیموترش بعد از طعام می توانند چربی غذا را از بین ببرند , اما چنین چیزی واقعیت ندارد . گرچه احتمال دارد بعداز تناول کردن لیمو , چربی را کمتر در دهانمان شم کنیم , اما چربی طعام به هیچ‌وجه با این کار از دربین نمی‌رود . از سوی دیگر , خوردن مداوم و بیش تر از حد مواد غذایی اسیدی مثل لیمو در دراز بازه میتواند به مخاط دهان , دندان‌ها و مخاط گوارشی جراحت بزند . ولی مصرف متعادل مرکبات , بی‌نهایت خوب است البته در صورتی تعادل رعایت نشود حتی یک خوراکی خوب نیز قادر است خطرناک باشد .
تأثیر رویه غذا خوردن به احساس گرسنگی

مصرف سالاد به خصوص برای اشخاص چاق و دارای بیش تر وزن , مضاعف خوب است . در شرایطی که سالاد همراه طعام یا این که قبلی از آن استعمال شود , فیبر مو جود در آن تا حدودی جلوی اشتها را میگیرد , اما به شرطی که سس سالاد اصلاً چرب نباشد . فرق ندارد که سس مایونز سود کنید یا این که روغن زیتون! کلیه چربی‌ها در هر گرم 9 کیلوکالری دارند! درحالی‌که هر گرم مواد نشاسته‌ای یا این که کربوهیدراتی یا این که گوشت‌ها و پروتئین‌های گیاهی , حدود 4 کیلوکالری دارا هستند . صراحت دارد که روغن زیتون عالی است , البته برای افراد تپل بالاترین دانسیته کالری را دارد و می بایست با احتیاط استفاده شود . آرام خوراک تناول کردن نیز فوق‌العاده مهم است &# پیکر تراشی چیست ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]