ایرادات اصلی در رژیم دکتر پیکرتراشی تهران ( 1 )

سه شنبه 27 تير 1396
12:51
Blaabjerg Leonard

پیکرتراشی لاغری - حدف صبحانه :

این رویه به لحاظ یک خط مش معمولی برای کاهش وزن می‌باشد , اما واقعیت چیز دیگری است . خیلی از اشخاص تپل ازآنجاکه صبح ها اشتهایی برای طعام خوردن ندارند , ناشتایی را حذف مینمایند .

مطالعات نشان داده است که هنگامی شما ناشتایی نمی‌خورید , شم گرسنگی فراوان , شما به جهت ریزه خواری و خوردن تنقلات پرانرژی می کشاند و از سوی دیگر خیلی از اوقات می‌پندارید که چون ناشتایی نخورده اید , میتوانید یک ناهار و شام مفصل بخورید . در حالی که تناول کردن یک ناشتایی , به خصوص درصورتی که حاوی مواد فیبری و پروتئین باشد , در در اختیار گرفتن اشتهای شما در در روز خیلی اثر گذار خواهد بود .

می بایست اذعان نمود که مطالعات مختلف نشان داده است که تناول کردن صبحانه منجر می‌شود شما سهل و آسان خیس وزن خود را کاهش دهید .
3 - بی توجهی به تنقلات روزمره :

خیلی از اشخاص تپل هنگامی که قصد به رژیم دکتر پیکرتراشی تهران می گیرند , وعده های دارای اهمیت غذایی خود مثل ناهار و شام را در اختیار گرفتن می کنند , البته از تنقلات روزمره غافل می باشند .

این قضیه علی الخصوص در کسانی که در در روز معمولا پشت میز می نشینند و یا کارهای کامپیوتری دارا هستند , زیادتر است . این اشخاص خیلی از زمان ها , شیرینی که در در روز به آنان تعارف شده‌است و یا باقیمانه بستنی کودکشان را که خورده اند بخشی از کالری دریافتی خود به حساب نمی آورند .
4 - حذف بدون نقص در میان وعده ها در طی روز :

همان گونه که میل کردن تنقلات مالامال انرژی سبب ساز دکتر پیکرتراشی تهران میشود , حذف بی نقص دربین وعده ها نیز باعث می گردد اشتهای شما در هنگام صرف وعده های اصلی غیرقابل در اختیار گرفتن گردد و ارتقا وزن شما را به هم پا داشته باشد . لذا نشان داده شده‌است , کسانی که در میان وعده های سلامت مخصوصا میوه جات و هم مواد غذایی حاوی پروتئین را در طی روز مصرف کرده اند , در در دست گرفتن وزن چیره ترند .

خشکبار از گونه خام درصورتی که به صورت در دست گرفتن شده مصرف شود , گزینش خیر دربین تنقلات حاوی پروتئین بوده و در کنترل اشتها در در روز اثر گذار است .
5 - تناول کردن دوچندان مواد غذایی کم چرب :

این تصور که شما می‌توانید به هر میزان که خواستید از مواد غذایی مهیا که ادعای اندک چرب و یا این که کم انرژی بودن را دارا‌هستند استفاده فرمائید , یکی‌از ایرادات بزرگی است که موقع اجرای رژیم دکتر پیکرتراشی تهران دارید . خیلی اوقات در‌صورتی‌که شما یک ظرف بیسکویت یا این که شکلات کم انرژی و کم چرب را به عذروبهانه ی آن که نادر انرژی است بخورید , انرژی بیشتری اخذ میکنید تا اینکه یه خرده از شیرینی ها یا تنقلات عادی را بخورید .

لذا اگرچه تولید ها ناچیز چرب و یا کم قند می توانند شمارا در در اختیار گرفتن انرژی دریافتی امداد کنند , ولی این به معنای استفاده ی آزاد از این دسته مواد غذایی نیست .
6 - اندک توجهی به انرژی نوشیدنی ها :

خیلی از ما توجهی به انرژی نوشیدنی های مصرفی در طی روز نداریم . علی الخصوص در فصل تابستان به کارگیری فراوان از اشکال نوشیدنی های خنک و یا این که نوشیدن آبمیوه ها به عذروبهانه اینکه نوشیدنی سالمی است , سبب میگردد شما انرژی زیادی اخذ نمائید .

ذکر این نکته نیز لازم است که آبمیوه ها به جهت عبور سریع خیس از دستگاه گوارش , اولا قندشان پر سرعت تر جذب میگردد , ثانیا در کاهش گرسنگی زیاد مفید نمی باشند .


به کارگیری از نوشابه های رژیمی نیز به عذر آن که فاقد انرژی میباشند , منجر دکتر پیکرتراشی تهران خواهد شد , چون منجر افزایش اشتها می‌شوند . لذا مصرف این گونه نوشابه ها هم برای کاهش وزن می بایست کم شود .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]