کمربندهای دکتر پیکرتراشی تهران تنها چربی‌ ها را جا به جا می ‌کنند

سه شنبه 27 تير 1396
12:54
Blaabjerg Leonard

بر خلاف تبلیغات , کمربندهای دکتر پیکرتراشی تهران صرفا چربی را جا به جا و بین اعضای دیگر توزیع می ‌کنند و موجب دکتر پیکرتراشی تهران شخص نمی ‌شود .




به گزارش سرویس بهداشت و معالجه ایسنا , واحد علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران , پزشک معالج کیوان الچیان , متخصص داخلی و عضو هیات علمی کالج علم ها پزشکی جمهوری اسلامی ایران بابیان این مطلب اظهار داشت :

کمربندهای دکتر پیکرتراشی تهران با تولید حرارت موضعی نسبت به جا به‌ جایی چربی‌ ها در نقاط کمری مبادرت می ‌کنند . کار با اهمیت این کمربندها لاغرکردن وجود ندارد بلکه جا به ‌جایی چربی است .

او با بیان اینکه لاغر کردن به وسیله این کمربندها ادعایی بیش نمی‌باشد , سفارش کرد اشخاص به جای به کارگیری از کمربند دکتر پیکرتراشی تهران , ورزش کنند .



این کارشناس داخلی تصریح کرد : 2 گونه ورزش موجود هست که یکی از استاتیک و دیگری هوازی است . ورزش استاتیک برای گرم‌ کردن تن است و هوازی هم به ورزش‌ هایی گفته میشود که پیرو مصرف اکسیژن , چربی ‌ها می ‌سوزد .



الچیان توصیه کرد : کسانی که برای لاغر کردن به بدنسازی روی می ‌آورند ابتدا با وسایلی مثل هالتر و طناب‌ های کششی , گرم و آن‌گاه آغاز به دویدن نمایند . این دویدن موجب سوزاندن چربی می ‌شود .



او اظهار کرد : فرد در سطح اولیه دکتر پیکرتراشی تهران آب از دست می ‌دهد . آن هایی که ادعا می ‌کنند ظرف یکسری روز 10 کیلو وزن ناچیز می‌ نمایند این 10 کیلو آب است .



این متخصص داخلی اذعان کرد : رژیم غذایی دلخواه این است که در هفته بیش تر از نیم کیلو وزن ناچیز نکنیم . چرا‌که دکتر پیکرتراشی تهران ناگهانی موجب چین و چروک‌ های متعدد می‌ شود و این چین‌ ها دیگر برطرف نمی‌ شود البته در‌صورتی‌که فرد به تدریج آغاز به کم‌ کردن وزن نماید نه چین و چروک در بدنش واقعه می ‌افتد و نه دچار عوارض دکتر پیکرتراشی تهران می‌ شود &# پيكرتراشي لاغري ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیکره تراشی غزال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]